dilluns, 30 de novembre del 2009

Sant Roc, setmana extraordinària

El dimecres de la setmana de pràctiques em va tocar anar al barri de San Roc, la veritat es que la idea no em va emocionar molt, ja que preferia anar al Casal del Raval, és un lloc que sempre m'havia cridat l'atenció. Però no vaig tenir sort i em va tocar anar a Sant Roc. La veritat es que em va sorprendre molt. En si, aquest barri, està exclòs de la societat de Barcelona. Estan molt mal comunicats, estan aïllats. Quan vaig entrar dins el centre, dins del casal, em vaig quedar bocabadada, no m'ho esperava, aquell centre en perfectes condicions, per a totes les edats, una ludoteca excepcional on els nens es diverteixen, juguen i imaginen. Disposen de dutxes, per cobrir totes les necessitats de la gent, dels nens d'aquell nucli. Em va encantar la organització dels monitors, dels que preparen el berenar, per les classes d'integració i sobretot el que em va sorprendre més perque a l'ho millor no m'ho esperava es que és un centre per a totes les edats, des dels més petits fins els més grans.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada