diumenge, 29 de novembre del 2009

La setmana de pràctiques.

El dimarts de la setmana extraordinària de pràctiques vaig escollir anar a l'Escola Pia de Granollers. L'escola que havia anat des dels tres anys fins els 18. Em vaig trobar amb molts professors que m'havien tingut amb mi quan quasi ni aixecava un metre de terra. Vaig estar per diferents cursos, a cinquè, quart, segon, p-5 i primer, per aquest ordre respectivament. La veritat es que vaig tenir molta sort amb el "padrí" de tercer que em va tocar ja que era molt bon noi i m'ho explicava tot. L'unica pega que hi vaig trobar, va ser que per un dia semblava que m'estigués especialitzant en la matèria de música ja que era l'especialitat que havia escollit en Dani i totes les classes que vaig assistir eren de música, per tot l'ho altre molt contenta.
Crec que va ser una molt bona idea donar-nos aquesta opció de poder anar a veure aquests diferents centres, en el meu cas i com he esmentat anteriorment tornar a trepitjar l'escola de tota la vida, la que m'ha vist creixer entre aquelles quatre parets.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada