divendres, 4 de juny del 2010

El blog!

El seguiment i elaboració d'aquest blog realment m'ha servit moltíssim. El primer dia quan en Xavi ens va dir que havien de fer aquest seguiment setmanari sens va caure el món a sobre pensant-nos que seria una feina molt costosa. No ha sigut així ja que hi havia dies que al arribar a casa em posava a explicar el que havia fet a classe així no se m'acumulava la feina al final de la setmana.


Ha estat un exercici entretingut i interessant ja que anava xafardejant també blogs dels companys que tenia en la meva llista de blogs i veien des de el seu punt de vista el dia a dia a les classes.


A partir d’aquest exercici ens hem endinsat en el món dels blogs i hem descobert un milió d’avantatges i aplicacions. Com que m’agradava el format que m’anava surtin i alhora ensortint-me feien que dediqués més estona al blog.

El projecte telemàtic he escollit una història entre amigues ja que la pràctica d'aquesta activitat i l'edició van ser una nova experiència per a totes nosaltres.



WebQuest




Projecte telemàtic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada